The Big Day

Hola Nachos. Idag, som rubriken lyder, så var det "Den stora dagen". Jag och Michaela konfirmerades. Visst, det var vell kul, men jag tyckte mest att det var sorgligt :/ Jag kommer aldrig att träffa dom här personerna på samma sätt som jag har träffat dom dom senaste tre veckorna. Och jag ska vara ärlig, innan vi åkte på lägret på Lidingö så trodde jag att det skulle bli skit tråkigt. Mamma sa till mig innan jag åkte; "Vem vet, det här kanske blir den roligaste tiden i ditt liv." Jag små garvade och svarade; "Tveksamt.." Att mammor alltid ska ha rätt. Har haft så jävla kul.

Men iaf. Gick upp prick tio. Gick ut på verandan och skulle kolla vädret, och då hörde jag kyrkklockorna. Då skulle ena halvan av gruppen konfirmeras så täkte på dom då. Käka och duschade lite. Sen kom Michaela hit vid 11. Vi fixade oss tsm. Sen så skjutsade pappa os till klockargården så att vi var där kvart över 12. Skulle samlas där. Vi samlades och satte ppå oss våra kåpor och så. Sen väntade vi.
När klockan var 1 så börjaade våran vandring. Haha nej drev bara men vi gick i ett led till kyrkan. Först gick Mange med korset. Sen gick jag och Michaela och var ljusbärare. Gick suveränt! Förutom att jag fick blodsmak i munnen för att jag bet mig så hårt i kinderna för att inte börja garva..
I kyrkan flöt allting på bra. Våran lilla pjäs gick toppen också. sen så fick vi jätte fina kors av ledarna som jag tror att dom hade gjort själva?
Sen när allt var klart i kyrkan så gick vi ut oh tog lite kort. Sen samlades vi konfirmander och ledare i klockargården en snabbis och sa hej då. Det var icke kul. Var hyfsat nära på att gråta fast icke icke. Lyckades bemästra min deprision.
sen fick jag skjuts hem av min gudmor. Hemma så öppnade jag presenter och jag fick hur mycket jätte fina smycken som helst, pengar och en alldeles egen laptop! (som jag skriver på nu). har föörsökt att spara till det i 2 år nu och så fick jag en av farfar! :) så nu ha jag tretusen spänn över :D
sen käka och fikade vi lite.
Nu sitter jag här på mitt rum och är sjukt deprimerad. För jag saknar alla så jäkla mycket. Ush, kommer nog ta ett tag att somna inatt. Pussar / alice



Hela halva gruppen efter allt i kyrkan


Jag och kusin vitamin


Love you, truely soulmate


Jag när jag öppnar paket tillsammans med Vicki


Är det här vad jag tror att det är..?


En egen dator!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Jakobi

HEEj HEEj!! vi kommer att sakna dig också men vi får väll träffas nån gång otur att du inte kunde komma idag:(

men ses höres eller nått :D

2009-07-06 @ 20:23:45
Postat av: alice

Haha okej :P japp japp :)

2009-07-06 @ 21:03:55
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0