Still depressed

Howdi.  Är fortfarande deprimerad. Och vädret gör det inte bättre precis. Grått och kallt. Ush.. =(
Sov iaf ut imorse. Gick upp vid 11. Ush vad det kändes konstigt att inte åka till kyrkan och det var riktig sommar ute.
Ska inte tråka ut er med min deprision mer i det här inlägget.
Käkade frulle och sen kollade jag lite på mina presenter. Sen så skulle jag egentligen träffat Bea, Jakob, Kalle och Mange men de blev inte så.
så jag gick upp till datan och spelade The Sims 3. Första gången för mig för det har inte funkat att spela för att ett kort i datan var för gammalt men det blev utbytt igår så nu funkar det =)
Har i stort sett suttit och spelat det hela dagen. Fikade lite för en stund sen, blev över super duper god tårta från igår. Jordgubbs&vit choklad-fromage tårta, Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...
Det var allt från mig. Ni får bilder också på smyckena som jag fick igår. Puss och bajs, kramkalajs <3


Ett jätte fint silverhalsband som det står orden "styka" och "kärlek" på.


Ett guld halsband med ett kors med svarowski (stavning?) kristaller. I fell inlove with this. Fick det av Jimmy & Tobbe.
(Haha. Ni får ursäkta bilden på mig men jag hade halbandet på mig och orkade inte ta av det.)


Fick dom här fina lila örhängena av Vicki. Bara för hon vet att lila är min favorit färg.


Fick den här fina ringen av mamma. Jag älskar svarta kristaller. hade den på mig igår för fick den på morgonen.


Fick det här fina silverarmbandet från Pilgrim av farmor.


Söta örhängen från Pilgrim. Fick dom från gudmor =)


Fick det här jätte fina silver armbandet från min morbror Niklas.


Det här über fina halsbandet från SNÖ fick jag av mormor och morfar. Som jag sa, jag älskar svarta kristaller.


Det här halsbandet med avtagbara berlocker från Pilgrim fick jag också av min Gudmor.


Och så sist men inte minst; Det fina korset som vi fick av ungdomsledarna. Tycker faktiskt det var jätte fint.


Kommentarer
Postat av: jakobi igen

Så det var det du gjorde spelade sims 3 :P

och giftig la dubara upp för att fredrik jag august och någon till sjöng den så bra och rätt i texten under sista dan ;)

2009-07-06 @ 22:54:41
Postat av: alice

haha, nej inte hela tiden, men tyckte det var lite små tråkigt att skriva att jag städade och rensade och grejer. men spelade sims också :)

kanske det var :P

2009-07-06 @ 22:59:41
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: Erica

Fan asså.. jag är också fett deprimerad. <3

2009-07-07 @ 00:15:05
URL: http://erriiiicaas.blogg.se/
Postat av: alice

jaa.. =( <3

2009-07-07 @ 11:30:27
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: Linn

Sjukt fina smycken! En avundssjuk person sitter just nu och skriver ... hmm... <3

2009-07-07 @ 16:57:38
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: alice

Haha tackar tackar =) <3

2009-07-07 @ 22:32:49
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: Erica

Men vi syns den 26/8! =)<3

2009-07-08 @ 21:43:26
URL: http://erriiiicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0