Saturday

Tjena. Har inte gjort mycket idag. Sov ut för första gången på länge. Det var najs najs. Men sen kändes det lite konstigt, för vi var ju lediga från Konfan idag. Men jag städade iaf rummet och fixade och lite så för imoron kommer det massa folk hit och firar mig efter Konfermationen. Sen åkte jag med mamma till Huddinge c en snabbis. Sen åkte vi och hämtade Vicki hos Linn. Fast var där ett litet tag innan vi åkte och träffa Sofie :) Vicki och Linn visade oss något spel på datorn.
Hemma så städade jag lite till. Sen så cykalde vi och käka på Kina Thai'n vid Huddinge biblioteket. Fett mumsigt.
Sen så cyklade jag hem hit lite innan dom andra.
Sitter just nu och målar naglarna. Fast byter inte färg, det blir svart igen, men det förra var så avskavt och man måste ju vara fin i kyrkan :) Haha.
Ska snart gå och lägga mig. Är ganska trött faktiskt och tomorrow is the big day.
Ha de / alice


Becca, Michaela, Bea och Jag från i onsdags när vi övade. Love you guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0