JOHAN PALM - EMMA-LEE

Dagens låt blir inegn mindre än Emma-Lee. Förut fattade jag inte vad det var som var så jäkla speciellt med killen? Och jag fattade inte hur man kunde tycka att han var så jäkla snygg? Visst, han hade en okej röst, men sen kom han i målbrottet. Och visst, han var vell inte ful precis, men nothing to die for either.
Så tyckte jag, tills jag såg honom live på Allsång. My god! My heart melted! T.o.m Michaela som tyckte han var det värsta som fanns, blev kär i honom! Okej, det där var kanske liiite att ta i men seriöst, han var grymt bra! Och han hade kommit ur målbrottet. Hann har sjukt bra röst ju! Blev kanske inte riktigt kär i Johan då, men något som jag blev kär i är den här låten. Listen and Enjoy. xo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0