whaaata dushbag

Hola amigooooo. Har inte skrivit på ett tag för jag har haft fullt upp i helgen.
Fredag har ni redan hört om, på kvällen gjorde jag ingenting.
Lördag: gick upp vid 9 ungefär åt frukost och fixade mig lite och kolla på teve och sånt sen gick jag till tåget och där satt jossan vi gick till storängshallen tillsammans. Där inne träffade vi amanda anna & alina. Amanda skulle inte tävla det va bara anna & alina, vi gick runt och tänkte sköta siffertavlan till längdhoppet men icke någon annan hann före. Så vi gick och hade jätte kul haha. Menmen Jag och jossan satte oss på läktarn ett tag och snackade ommm you know vem. Haha skämtosido. köpte en dricka och hon macka och satte och dära igen då kom marcus och aaaaaaa. Kollade när massa folk sprang 60 m. Efer ett tag vare Alinas tur och hon kom typ 4? Vet inte mne hetet efter var det Annas tur och hon kom typ 3 :))) Om ni undrar så ere en fridrottstävling som är as stor i stockholm så det kommer folk från typ lite överallt i sverige haha. Men jag och jossan var inte med för vi är inga tävlingsmänniskor, nej men jag hatar att tävla i friidrott. Nej tränar hellre!
Vi drog till h&m där köpte jag armband sen drog vi hem med tåget. När jag kom hem började jag fixa massa saker palla säga vad. Vid halv sex kom Emma Sara & Mattis vi gick typ direkt till centrum och åt pizza uppe i stuvsta. köpte massa saker på ica (slänger upp bild) hyrde två filmer och så drog vi hem. Vi kollade på första filmen som va en skräckis, denva ganska läskig haha. Aaaaaaa sen gjrode vi massa mera men vi va uppe hela natten så jag har vart vaken över 24 timmar nu och konstigt nog är jag inte trött? Försökte sova vid tio imorse men det fuinkade inte. Alla vi kommer vara så jävla trötta i skolan imorgon, as kul? Svar nej.
Men vi hade ifall jävligt kul på natten och gjorde massa roliga saker hahah....
vid elva snoret typ gick vi upp och tog te och sen lira vi gh4 städade och sen drog dom hem för vi skulle ha gäster, har det just nu. Kom på en grej asså klockan e bara ett? aja hhaha.
Och ikväll ska jag lägga mig tidigt så jag orkar gå upp imorgon! XoXo M

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0