wake me up when semteber ends

Hejhej alla coola.
Idag är jag inte trött. Tror att jag snart har tagit igen dom där 36 timmarna jag va vaken i lördags..
Men anywhay, idag var det skolan. Hade en litn sovmorgon börja med slöjd. Ska ha träslöjd nu så vi fick bara lyssna hela lektionen -.-. Efter var det Biologi. Hade test på mikroskået men har det riktiga imorgon och jag kan allting :)))
Hade spanska sen. Vi gjorde nada skrev bara lite. Sen vare lunch, gott vare också haha.
Efter der var de muusik, jag sara & pontus spela piano hela lektionen. Elevens val var det sen, har bild fem veckor framöver, jippiii.. Eller inte
Vi slutade efter det då drog jag sara mattis & tilda till huddinge och fika på castello som vi gör varje onsdag haha.
Satt där i två timmar så gick vi till h&m. Hittade saker som vi ska köpa till emma :) 
Jag gick till tåget och heeeeeeem. Kom hem för en halvtimme sen typoch ska väl snart äta midda när ahjgb blir hungrig.
Imorn äre torsdag, bajs hatar torsagar.

MEn simma lungt / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0