torsdag

Amen tjena bloggen! :) What's up? Vanliga skolan idag. Fick ändra schemat. Igen -.- På bilden idag så va våran bildlärare lite taskig men jag pallarinte berätta varför men hon va bara det. Brukar gilla henne i vanliga fall men idag var hon.. taskig -.- Aja iaf. Efter lunch hade vi svenska. Vi kollade på filmen. Casanova hette den för er som inte visste. Heath Ledger spelar huvudrollen. Och alla, eller ja killarna, mobbade Amanda för att hon tycker han är snygg. Men jag håller faktiskt med henne. Han är faktiskt grymt snygg. Kanske inte nätr man ser honom på kort och så men när man ser honom på film och ser hans personlighet eller vafan det ä svårt att förklara men ah.. x]
Vi slutade fem i 3. Gjorde sellis hem med Jt idag igen och några andra små bajsbarn.
Några av dom bajsbarnen följde med mig hem. ajsbarnen heter Geron, Erik, Frippe och Mange. Haha men det var skitkul för min mamma kommer hem precis när vi kom innanför dörren och dom bah; Oh shit skvi springa upp och gömma oss och sen springa ut när hon inte ser?! Haha och jag bah; Eeh haha nej det är lugnt ;P
Men vi gick upp iaf. Dom satte på datan dirket. Nördar -.- Men sen spela vi gh. Frippe och Geron gjorde nån specialare och spelade tillsammans på samma gitarr. Och ja, det gick vell bra..
Men sen efter ett tag så gick dom hem. Lika bra de..? ;P
Mamma och Vicki, syster, gjorde thai soppa och amerikanska pannkakor till middag. Mm.. mums fillebaba!
Haha. Sen så städade jag lite i rummet för, it was a mess! Haha.
Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Imoron ska jag iaf vara med Michaela! :) Det var evigheter sen.
Vet inte vad vi ska göra men vi hittar vell på nått kul.. :)
Kom på vad jag ska göra nu! GH!!!! Ovanligt va.. ? :P

xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0