tjo bre sombrerosar

Skolan as usual. Slutade kvart över 1. Gick ner till Stuvsta centrum med Hilding och Geron. Väntade på Michaela där som kom med tåget från huddinge klockan tiden runt 20 i 2. Vi gick hem till mig. Dock bara jag och Michaela. Vi bakade en fin fin kaka. Haha. Och det bästa är att den faktiskt blev god! :) Skit god!
Haha vi har flummat lite och så. Men hon var tvungen att gå hem och skura sina golv eller vad det var. Men hon kommer tillbaks senare. Hon ska nämligen sova här den lyckosten. Venne vad vi ska göra. Eller jo. Vi ska nog äta pizza på vårat stammis-hak. Det var ett tag sen vi var där. Jag ska iaf ha pizza, men lilla Stellan berättade att hon har börjat "sitt nya liv" så jag vet inte om hon tar en sallad. Men myycke mycke godare me pizza me like :)

Vi skriver antagligen senare. xoxo balle


Haha jaa.. jag bjuder på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0