t-t-tisdag

Nemen hellu bloggen :) Hade en liten "sovmorgon" imorse iaf. Började 9.10. Och jag hade sovit med fläta över natten och när jag tog ur den så blev det värsta affrokrullet :o haha x] Men jag han inte platta så jag drog i det lite och sprayade med hårsprey så det blev inte lika krulligt. Så det blev lockigt istället. Haha. Aja anyway..
Hände inte så mycket intressant i skolan. Bytte skåp så nu har jag ett underksåp -.- fuck this bajs!
Hatar det. Måste liksom böja sig, nästan sätta sig, ner på golvet bara för att ta ut den bok man vill ha eller ah.. fyfan..
Aja. Sen å hade vi elevens val idag också. Fick fotoredigering den här gången. Julia hamnade i dden gruppen också så jag var med henne. Det hände lite skaer men jag pallar inte berätta.
Efter skolan var jag med Tilda, Julia och Louise. Vi tog bussen hem till Tilda. Haha vi hade skit kul. Asså ni är för roliga tjejer. Louise jävla blondie x] Och Julia gullunge, kanske lite taskigt att säga men ja du vet vad som hände, haha x] och Tilda, du och dina skämt x] Aja iaf. vi kollade på film, Hajen. Eftersom den är så gammal så var den inte så jätte läskig efter som allt är så dåligt gjort. Blodet ser liksom ut som ketchup och hajen är så jävla fejk så det inte är sant. Men ja. Man hoppar ju till lite då och då, haha. Det som är läskigast med filmen är haj-låten. Ni vet den här; Dududududududu och så *aaaaaaaahhurwrraahahahahahahh* och så kommer hajen och kapar en på mitten. Haha ja ni vet ju hur det går till. Sen så tog jag bussen hem till typ klockan 6. Åt middag. Mamma hade lagat Indiskt så det var mums :) Sen så har jag gjort lite läxa, känner mig stolt men så sjuukt tråkigt -.-
Aja anyway.. Ska nog gå och göra mig i ording snart och sova för det behöver jag. Somnade 11 igr och det är sent för mig, iaf när det är skolan dagen efter för jag är en sån männiksa som ehöver sova mycket för att kunna funka dagen efter. Aja, ni får lite bilder. xoxo balle

 

Första bilden är på Louise och Julia på bussen och bild nummer två är på Tilda på bussen.
Haha mina kompisar är inte så mycket för det här med att vara med på bild.. ;P

Kommentarer
Postat av: T

haha :P du skulle laddat in den där andra bilden på julia :)

2009-01-21 @ 17:18:06
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha , syyynd tilda men den är borta , tjihoo ! men om den hade vart kvar hade du säkert lagt in den eller alleballe ? (:

2009-01-21 @ 17:19:57
Postat av: alice

Nej, jag lovar Julia jag hade faktiskt inte laddat in den. Men bara för att du tog bort så kommer jag att ladda in en annan rolig bild på dig. Och det var ditt fel Tilda! Du skulle ju vaktat mobilen.. :/ <3

2009-01-22 @ 20:36:12
Postat av: julia

haha , bra balle. vi skyller på thilda , fy thilda ! (:<3

2009-01-23 @ 16:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0