snarje

Hejsan. Min måndag har varit nästan lika dan som alla andra..
Började med att jag gick upp vid tio (?) åt frukost sen drog hela famlijen till banken och fixade id-kort, fast vi får dom om ett tag. Åkte hem och hemma hade farmor kommit så hon bjöd på massa saker hon hade med sig! haha
Aja satte mig på cykeln och tränade lite. Åt lunch kollade på tv. Provade mina pjäxor eftersom om vi åker om typ 19 dar :))))))) men dom var försmå som dom var förra året också men mina päron vägrade inse det förens nuuu. Så ska få nya.
Sen gick jag ner och geekade GH4 med min brorsa sebban och den röda på trummorna har tydligen gått sönder så vi ska få nya. Där också ha-ha
Åt midda kollade på föräldrarfällan gick ut med hunden och komm hem för en kvart sen typ. JäTTe mysigt med 15 minus ute? I wish...

Men nu ska jag dra mig sakta till köket och hämta dricka hare bäst xoxo Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0