shuu

Såg vad Michaela hade skrivit i det förra inlägget och jag am soo with her! Asså seriöst, Svergie är Sverige. Har inte emot utlänningar och så för jag har själv några kompisa som är det men dom accepterar endå våran "svenska stil" eller vad fan man ska säga. Asså vi är i Sverige och här gör man såhär. Dom kan inte komma och tro att vi ska bli araber typ. Och att dom tror att dom kan göra vad dom vill utan att det blir konsekvenser. Seriöst. Om ni vill leva i det här landet så får ni fan ta och uppföra er som svenskar! Aja iaf..
Igår va jag med Amanda. Vi tog bussen till Farsta. Hittade inte så mycket, bara ett par örhängen och ett armband på Glitter. Amanda köpte också typ örhängen där. Sen så hittade vi inte så mycket mer. Vi gick och fika och tog varsin Chai latte men dom hade typ glömt och hälla i sirappen så den smakade ingenting :/ Aja iaf.
Sen tog vi bussen hem runt kvart i 6. Vi tog 742an och båda gick av vid coop men vi gick åt varsina håll så vi sa bye bye.
Jag gick resten för jag pallade inte vänta på bussen i en kvart när det typ tar en kvart att gå så ah ;P
Kom hem kvart över 6 iaf. Då var Razmus och Camilla hemma hos oss.
Razmus är typ en gammal barndomskompis somjag har kännt i hela mitt liv tror jag och hans mamma är mamma och pappas kompis. Dom åt middag här och så. Jag och Razmus körde lite gh och fan han va as grym. Hehe ;P Sen så spela vi lite koron och så. Sen senare på kvällen körde i poker med pappa. Det gick sådär. Men kom inte sist iaf. Sen så började vi kolla på gammla videosar från när vi var små. Haha fan vad ful jag var när jag var liten x]
Sen så tog dom en taxi hem halv 4 tror jag det var.

Idag har jag inte gjort så mkt. Vaknade 12. Åkte till farsta med mamma och pappa och köpte lite grejer. Sen så kom vi hem alldeles nyss. venne vad jag gör ikväll men ni får ha de så bra. ciao och bajs! xo alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0