sär söndag

Somnade nån gång efetr 1 igår. Låg uppe och kollade på nån film men somnade i soffan. Så jag gick och la mig i sängen. Vaknade halv 12 idag. Skönt att inte sova bort heela dagen som jag gjorde förra söndan.
Åt lite frulle bulle (asså jag åt inte en bulle till frukost). Åt en macka och O'boy. Mm.. me like O'boy.
Hoppade in i duschen sen lite snabbt. sen åkte ja och mamma till länna för att handla lite fjällen saker.
Jag hittade en ny jacka! :) Jag ville så gärna ha en goose men ack vad dyra dom är. Så jag fick nöja mig med en liknande everest. Dom såg lika dana ut bara att goosen har mycke mycke finare luva. Guud vad mysiga dom är. Men min everest har inte alls lika fin :( Men det var den bästa luvan jag kunde hitta. Och så har den ju självklart inte goose-märket fast klistrat på bröstet.
Sen så hittade jag en par skidvantar och lite underställ och så.
När vi var klara drog jag och mamma in på ica en liten snabbis. Vi handlade lite söndags lyx till middag och så hyrde vi en film (icke på ica).
Nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Är ganska hungrig för jag åt ingen lunch.

xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0