onsdag

Började 8.10 idag. Men blev lite sen. Jag säger bara en sak, eller okej kanske två, eller tio men whatever, OH MY GOD VAD JAG VAR TRÖTT I SKOLAN IMORSE! Haha asså det var sjukt. Jag fick kämpa som i i hel-vete för att hålla ögonen öppna och jag var helt flummig. Hihi, som kanske Louise märkte när vi hade spanska. Men det gick som tur över efter 2 timmar. Efter skolan så Var jag kvar på fotbolls planen med Manpda Panda Snopp, Jt, Erik, Henke, Geron, Hilding och Frippe. Haha det var skitkul för det var några 6-åringar som var skitkaxiga som skrek; Ärthjärna! och Bög! m.m till killarna x] Haha fast dom typ kände varandra. Sen så fick jag femtioelva bollar på mig. Först fick jag en boll rakt i huvet av Frippe och jag stod precis vid målet så huvet bonka bak i stolpen haha ;P Och sen så fortsatte det. Men sen efter tag, eler typ e1 timme så drog jag och Jt. Och då drog typ alla andra också. Vi gick ner till Smörgåsboden och fikade och pluggade. Hihi skitmysigt faktiskt. Och gud så gott det är med varm O'boy och grädde när man är genomfrusen (a) !
Sen så tog hon halv fem bussen hem. Då gick jag hemmåt. Kom hem och har pluggat massor. Hihi har sjungit lite SingStar med Torstenson också. (That's my little sister, i call her that sometimes!)
Langar lite bilder,
xoxo balle

     

1. Amanda gullunge :) <3
2. Geron, Henke och Jt
3. Henke och kaxiga skitungarna x]
4. Geron och Henke.. myser ?
5. Haha böghög
6. Jt på smörgåsboden

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg! där e ju jag !

love means all <3

2009-01-24 @ 19:09:30
URL: http://wiimans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0