ny header

Skulle egentligen ha kollat på Greek. Hade kurat ner mig i soffan, laddat med filtar och allt. Hade glasskålen i handen. Och så sätter jag på femman och så går det inte längre? Hallå? Blev lite besviken då :( Men jag tror bara att det är sässongsuppehåll. Haha det är säkert ingen som vet vad Greek är men det går iaf på femman på söndagar klockan 7. Är inte min absoluta super duper favorit serie men jag tycker den är bra. Och Cappie är så söt.
Jaja, life goes on!
Och det är ny header! Visst är den fin? Eller ja inte så jätte proffsig men helt okej, tycker jag.
Sitter och lyssnar på massa braiga låtar. Just nu äre Pink - Sober. Den är sketa bra. Vet att ni redan har fått en låt idag men jag har inget bättre för mig så här får ni en till;




Tyvärr så kunde jag inte ladda upp låten med den riktiga låten så ni får nöja er med att lyssna. xo b

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett snygg :D <3

2009-01-26 @ 15:48:51
Postat av: julia

snygg header , var det svårt ? jag och louise har käämpat i eftermiddag , (:

iaf , vet du hur man får så att det står , som på er , " guds under " eller vad man vill att det ska stå ? förlåt att jag frågar en jälva massa , men du kan ju , och snart kan jag med x)<3

2009-01-26 @ 17:49:56
URL: http://trippletower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0