nemen hellu bloggen

Dagen började som helt vanligt. If I were a boy bröt ut på mobilen och jag tvingade mig väldigt motvilligt upp ur sängen. Gjorde mig i ording och småsprang iväg till the plugg för att inte komma försent. Hade lektioner-lunch-lektioner. Sen så slutade vi fem i 3.
Nu kommer vi till det mer intressanta med den här dagen.
Jag och Amanda tog 710:an till huddingehallen. Vi träffade Ralph och Sergen på bussen. Dom skulle till deras träning. Vi bada nämligen där (i huddingehallen) :) Tjoho! Haha det var kul, men egentligen så skulle Julia och Tilda också vart med men dom ändrade sig i sista sekund och kunde tydligen inte :/ Men that's life.
Efter ett tag av massa badande blev vi väldans hungriga så vi gick och tjocka oss på fiket eller vad fan det är som ligger där. Haha behöver ju inte nämna alla de grejerna som vi åt men eh, det var mycket om vi säger så ;P
Sen så badade vi lite och sen gick vi och satte oss i ångbastun i nån halvtimma. Sen så gick vi och gjorde oss i ordning.
Vi skulle ta 705:an hem. Men när vi är påväg till busshållsplatsen så hör vi att den kommer bakom oss så vi börjar att springa men den hinner förbi oss och det var typ 200 meter kvar till busshållsplatsen så vi hann inte ;/
Så vi fick sitta och vänta där i en halvtime. Men det var inte så jätte synd om oss för istället så hade vi kul på busshålsplatsen. Men sen tillslut så kom bussen och vi hoppade på.
Amanda gick av vid coop och jag gick av hos mig. Var hemma halv 8 tror jag. Då hade my familia redan ätit men dom hade sparat några pankisar till mig :) Så hyggligt av dom.
Sen så har jag bara suttit och plugat på inför so-förhöret imoron.
Langar bilder as usual, xoxo balle

 

Okej, bild 1 är på mig och Amanda on the busshållsplats och bild
nummer 2 är på Amanda och jag vete fan vad hon gör men ja.. ;P

Kommentarer
Postat av: T

fin fina bilder alice, som vanligt ;P

<3

2009-01-22 @ 21:46:23
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: alice

Haha joo.. heh :) <3

2009-01-23 @ 17:01:24
URL: http://balleomichow.blogg.se/
Postat av: A

haha , ja man måste ju böuda på sej själv

love means all <3

2009-01-24 @ 19:04:09
URL: http://wiimans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0