mycke GH och rea shopping

Sorry för dålig uppdatering och föratt jag inte skrev igår men jag pallade inte. Somnade runt 3 på Nyår och vaknade kvart i 10 av att Vicki och Linn hoppade på och kittlade mig och Sofie. Men lyckligtvis så kunde jag somna om men Sofie satt uppe med dom och spela lego star wars (tv-spel). Sen så vaknade jag nån gång runt 11 igen och då hade dom redan ätit frulle och så, å jag gick ner och tog ett glas O'boy och en macka. Me love O'bot asså. Sen så kom Sofie och Linns pappa och hämtade dom. Min lillasyster följde me för hon skulle sova hos Linn men Sofie var så himla trött så hon sa att hon bara skulle somna ;P Haha. Så jag satt kvar hemma. Och ja, då började spela GH och satt där hela dan. Haha. Låste upp skitmånga låtar men aftersom vårat minneskort är fult så raderades allt när jag stängde av :'/. Men sen på kvällen gick jag och mamma till mormor och morfar och käka. Sen gick vi hem till Nicke (min morbror) och spelade ännu mer GH x] Sen gick vi hem nån gång efter 12. Va hemma i sängen igen halv 1 iaf.
Sen gick vi upp imorse halv 8 -.- . Vi skulle ner till MQ för mamma har nått silverkort där så vi fick vara där innan dom öppnade. Jag köpte en rosa fred perry för 300. Skitbillig. Hade fått presentkort där på 300 i julklap så det blev pörfa! :) Sen så åkte vi till skärholemn. Där var vi i andra affärer och handla massa kläder. Bl.a så hittade jg en efterlängta skinjacka för bara 200 :- (!) som jag har letat efter hela hösten. Haha så får vell ha den till våren för nu är det lite kallt.
Sen åt vi lite och sen åkte vi hem igen nån gång innan 1.
Har bara vart hemma och slappat sen dess. Va sugen att hitta på nånting med nån men så blev jag så himla trött, det bara kom som en bomb. BAM! Bara sådär, haha så det blir noh en hemmakväll, igen (a), med Dodgeball.
Ni får några bilder från nyår,





Jag och Sofie. Haha, love you gumman <3




Väärsta raketerna ;P




Haha sofie när hon däcka med min lillesyrra i soffan x]


Sofie, ssunset.blogg.se, har mer bilder som jag tror att hn kasnek lägger ut. Så spana in henne! ;)







xoxo balle

Kommentarer
Postat av: anoyom

jag tycker eran design e ful

2009-01-02 @ 19:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0