me sorry me sorry!

I am soo, soo sorry för att jag inte bloggade igår. Men jag hann inte ;/  Haha har inte hunnit blogga så mycket den senaste tiden vissa dagar... Men det får ni stå ut med, för jag lovar, jag ska bli bättre. Förut så var bloggen inte så seriös och, den kanske inte världsa seriös nu heller men alltså vi skriver kul och så men ah you get it, neb jag tycker faktiskt det har blivit mycket roligare att blogga nu så jag ska försöka satsa lite :)
Aja, igår gjorde jag inte så jätte mkt intressant. Pluggade, var i kungens kurva med mamma och mormor. Kollade på made in sweden. Asså guud vad fina röster båda har men speciellt han. Jag äälskar verkligen sånna där lite whiskey-röster eller vad fan man ska säga.
Idag har det inte hänt så mkt. Plugget as usual. Var lite snökrig i korridoren på lunchen. My feet got very weat :/
Kunde inte vara med någon idag för jag ska klippa mig snart. Ska inte göra så jätte stor förändring, klippa upp luggen lite så det blir snelugg och toppa lite men inget mer. Är lite sugen på att klippa det jätte kort men det känns lite waste of time för jag har sparat jätte länge, enda sen typ 3:an så ja.. kommer att ha långt hår ett tag till.

Jag måste vara med Michaela någon dag också, har inte träffat henne på nästan två veckor. Men har fullt upp i helgen så det blir vell nästa vecka, eller kanske på söndag om hon kan och vill. Jaja får prata med henne mer sen.

Ha det bäst skitungar! - xoxo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0