im never been perceft, neder have you..

Hejhej bloggen.
Är seriöst onödigt trött just nu men iaf. Sitter just nu i min säng och kollar på film teven, en jette tråkig vet itne ens vad den heter. Pratar på msn me Emma och vilka pass vi ska gå på friskis. Dom andra pallar typ inte(?) iaf va emma sa menmen.
Idag vare skola, lika tråkig som vanligt även om onsdagar e skönast på hela veckan.
Börja me slöjd och där gjorde jag klart min runda kloss och slipa den och allt :)
Efter var det Biologi. Imorgon ska vi tydligen disikera en räka och på fredag har vi prov, och jag vet ingenting eftersom jag vart borta, det suger verkligen att ha vart borta för det blir så mycket att ta igen.
Sen skulle det egentligen vara spanska men ingrid är sjuk så vi hade håltimme istället. Jag Maria & Pontus satt i bibblan och kollade i gynnisrekordbok typ sen gick på lunch och det va faktiskt gott!
Efter vare Musik, måste redovisa pianot tydligen, hatar det. Efter vare elevens val och där limmade jag och nåra till våra händer :)
Sen tog jag bussen till huddinge och gick till mammas jobb. SAtt där utanför tills hon slutade.
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem efterosm jag har sovit hela tiden typ är as trött efter gårdagens bilresa.
Imorgon äre träning och det suger menmen vad gör man inte för kompisarnas skull? :)) nej men det e inte därför jag e där men en välidgt stor del. Har fått lära känna nåra av dom bästavännerna i mitt liv där och det är jag jätte glad över så ska någ kanske inte sluta nu när jag tänker efter mennjag vet inte.
Pusshej Michaela.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0