Hellu

Har inte hänt sådär superduper mycke sen jag skrev sist. Inte direkt för att det hade hänt så mycket då heller men ja, you get it.
Efter skolan drog jag och Amanda ner till Huddinge c en snabbis som jag sa förut. Vi gick in på H&M och glitter bara. Sen tog i bussen hem till kära gammla stuvsta igen :) Jag köpte ett armband, nagellack och ett par jätte fina örhöngen på H&M, dock inget på glitter.
Har fixat och trixat och lite så för Vickis födelsedagskalas, eller fest kanske man säger nu när hon fyller 10. Förut var de kalas iaf men ja, hon fyller ju tvåsiffrigt nu så nu blir de stora ändringar. Haha.
Vet inte om jag kommer blogga något mer ikväll men vi får se om jag hinner :) Hoppas det. Lägger in bilder imorgon.
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus - Balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0