helgen

Heej bloggen och förlåt för att jag inte har bloggat något i helgen men jag har inte ens hunnit sätta på datan.
Tänkte berätta lite smått om helgen.

Friday
Skolan som vanligt. Efter skolan så följde jag och Amanda med Marcus och Erik hem men vi fick inte komma in för Marcus, jävla tönt, så vi drog till Huddinge c istället. Amanda hittade jätte söta uggs på H&M och en fin topp. Jag hittade massor men jag hade inga pengar så de var ju lite b :/
Sen var vi tvugna att ta bussen hem halv fem för jag var tvungen att åka hem till min syster.
Så så halv 6 tog jag och min syster bussen till gamla NEWS om någon vet vart det ligger, dom har gjort om till kina thai. Mamma var där med några kompisar och åt där så vi åt också där. Det var faktiskt jätte god mat. Sen när vi var hemma igen så somnade jag jätte tidigt i soffan för jag var så trött.

Saturday
Var tcungen att gå upp 10 -.- Ingen sovmorgon här inte. Åt lite frulle sen drog familjen iväg till Bauhouse och kollade på tapeter. Vi gör nämnligen om i hallen. Men vi hittade inga. Sen så åkte vi till pappas firma på söder. Spolarvattnet elller vad det var var slut i bilen så vi var tvugna att fylla på. Under tiden satt jag och syster och spelade harpan på jobbdatorn.
På vägen hem svängde vi förb Loffes och köpte med oss hem. Slängde i mig maten snabbt. Sen vare träning.
Det gick helt okej. Haha men sen när träningen var slut och pappa skulle hämta mig så var det skithalt ute. Så jag skulle typ vinka till honom eller någonting så att han såg mig och då så halkar jag. Och det var ingen lite vurpa heller. Haha jag landade mitt på baken. Haha och jag såg att pappa satt och as garva i bilen. Så då blev jag lite sur men sen så började jag att garva också.
När jag kom hem hoppade jag in i duschen och fixade mig. För vi skulle till farmor. Hon fyllde nämligen år förra helgen så vi skulle fira henne. Vi tog tåget in till t-centralen. Sen tog vi bussen.
Det var jätte mysigt hos henne och my gad vad god mat hon lagar! Asså det är sjukt! Hon hade gjort bärldens godaste gryta i nån vinsås och värsta förrätten ocg efterrätten och ja.. asså du måste smaka hennes mat själv för att förstå hur god den är.
Vi kom hem kvart i två. Jag satte mig och kolla på tv. Det var något program om Vctoria Silvstedt som halvt bra. Sen så började det en fotbolls match som sändes live från USA. Det var Sverige - USA. Vet inte hur det slutade för jag gick och la mig halv 4.

Söndag
Har inte gjort så mycket idag. Vaknade 11. Ganska tidigt faktiskt eftersom jag somnade halv 4. Men men.
Åkte ner till Huddinge järn & bygg. Där hittade vi jätte fina tapeter. Sen så har jag städat lite och så. Behövdes verkligen i mitt rum för det såg u som ett bombnedslag innan. Men nu är det fint! :)

Ska bara kolla på tv och mysa ikväll. Och så får ni några bilder. Hade bra alla monsterdiggare! xoxo balle

  

Haha jaa.. så här såg det ut när jag och Amanda var i provhytten på H&M.  Och jo visst, bilder är fuullt seriösa.. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0