HAPPY NEW YEAR!!!

Och så var det 2009... Sorry för att jag inte har skribit någonting men har haft fullt upp med att ha kul istället. Har vart med Sofie hela kvällen. Hon kom hit runt halv 5. Har haft skitkul. Vart ute och gick typ nån gång innan 11. Sen när klockan var 12 så var vi hemma (hos mig) och kolla på alla raketer! My gad! Det är nog ett av det bästa med Nyår. Eller det är det.
Har messat med Henke hela kvällen och vi bor ganska nära varandra så vi kollade på varandras fyrverkerier ;P Haha. Sen drack vi pomac. No alkohol för oss. Sen gick vi in igen och hade det lite kul. Men nu har Sofie däckat på soffan och jag sitter uppe med småbarnen x] Men ni får ha det så bra och ett jävligt gott nytt år!
Skulle egentligen ha firat med Michaela också men hon blev sjuk ;/ Men that's life.
 bilder och så imorgon för nu ska jag ha kul!

xoxo balle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0