Game is over bitch

Idag ere torsdag och det är skoldagens sämsta dag.
Gick upp vid sex fixa mig och blablalballblblaldmfaklnfmlöasnfsbkf. Kom till skolan och i vår korridor var det endast lovisa där haha. Hade livskunskap först, minns inte vad vi gjorde. Sen hade vi språk och där gjorde vi typ inget heller. Efter det vare Matte, hade mare simmermaaaaaaaaaa-n haha. Hade lunch det va ganska gott. Senare vare bild efter engeslak och efter bilogi, hade prov på mikrosåpket och jag klarade det säkert vi kolla på bakterier och sånt och dert va very funny!
Gick till huddinge och där mötte jag mamma vi gick in på h&m, där köpte jag en tröja pyjamas & en bh.
Har inte gjort så mycke sen jag kom hem men har ätit och sånt.
Och seriöst fyfan vad jag stör mig på min brorsa, crippa han slår mig för ingenting så nu har jag blåmärken på armen. Han kan gåå och döööööööööööööööööööööö!

Imorn ska jag iallafall va med Alice
Men nuu ska jag tiöl hockeyhallen och glo på min brorsas hcokeymatch hare bäst / Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0