can you....?

Hejhejehjehjehejhejehjeheje..
Sitter in the "fina soffa" i mitt hus haha.
Har gäster just nu, sitter och lyssnar på deras samtal :))))) det är interssant faktiskt (a)
Har vart i skolan idag. Började med englska haha chew chew, vi e glada att  försvinner :)
Sen var det Biologi,  men heidi är ganska skön fan. Hade SO sen kanske tråkigt men ändå kul.
Senare var lunch, det va gott!
Efter var det Svenska i en timme och tio minuter, baajs.
Hade boooring, gick hem med Sara & Emma. Eller jag gick till huddinge, you get the picture?
Mommi and daddi hämtade mig i stuvsta.
Aa och det va min dag.

Måste säga en grej bara. Vi måste seriöst stoppa alla invandrare som kommer in i sverige varochvarann dag. Jag har inte direkt så mycket emot invandrare men seriöst vi är sverige! Vi är svenskar och ser ut på ett sätt än alla andra turkar araber mm.. Vi pratar inte hababala språk. Vi e fan snart seriöst mer invandrare än svennar i sverige.. Vill vi bli som bosnien & seriben tex? Nej fyfan, alla kan bara ta och åka hem till sina hemland. I dont care om ni dör, Jävligt synd för er att erat land sjukter ner varann varje minut. Bryr mig inte ett dug!

Det va alla för mig
Over and Out xoxo M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0