Björn Rosenström

Haha ja, när jag var sex år så kunde jag praktiskt taget alla hans låtar utantill. Haha fråga mig inte varför. Min absoluta favorit låt var Pojkarna som busar. Haha fast då trodde jag att han sjöng om möss och och jag fattade ingenting men jag sjöng med. Haha och det går i släkten, för min lillasyster kunde just den låten utantill när hon var 5 år..
Jaja här får ni några av favvisarna! ;)

Pojkarna som busar Ni får ursäkta videon men jag tog bara den som jag hittade



Gunilla  Hehe samma sak med den här vidon (det är inte jag som gjort dom!)

 

Blåa sockerplast Haha samma med denna video
 


Nu du kärring Samma med denna video



Lurad Och samma med denna video



Jaa.. det här är några av många! Tyvärr så hittade jag ingen med den här Jag är så jävla cool och köpt mig en fiol..
Men lifes goes on. Hade bra! xo balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0