asusal

Hej bloggen.
Sitter i min säng och leter efter mina träningskläder som borde ligga här nånstans i den stora feta jävla högen som ligger på mitt golv, ni får se en bild hur de ser ut på mitt golv i slutet.
Idag försov jag mig 40 minuter -.- så hann inte äta frukost.
Skolan rulla på men gick hem efter bilden.
Åkte med pappa till kungens kurva och lämnade tillbaka lite saker och köpte saker.
Ska snart äta eftersom jag ska på täringn om 45 minuter. Då får jag träffa Amanda igen :DDDDDDDDDDDD Hon har varit i australien sen den 6 december och kom hem typ den 15 januari men jag har ju vart i fjällen och aa vi har itne hunit träffa varandra. Sen får jag träffa älskling Jossan som har vart i USA men det var ganska länge sen xd love her
Och så får kah träffa självaste missalden haha andra jossan som ja inte sett på länge och sen alla ansdra tjejer :)
men nu ska jag dr apuss / michaela

 resväskan är från åre har inte packat ut den ännu haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0