onsdag suckers

Hej och förlåt för att jag inte har bloggat på två dagar men i måndags morgon så råkade min übersmarta mor göra strömavbrott i hela huset och då pajade internet men nu är det fixat. Iaf på datan här uppe.
Har inte hänt så jätte mycket speciellt under dom här dagarna.
Jag och Jt satt kvar skit länge igår i skolan, typ till halv 5 och pratade.
Idag hae det inte hänt så  jätte mycket. Hade slöjd idag och det går framot för mig, Hilding och Mange. Vi håller på och gör en fågelholk. Dom står för bygget och jag för inredningen. Haha nej men dom låter typ inte mig göra någonting men idag fick jag iaf såga lite. Men sen när den är klar ska jag få måla :)
Gick hem efter skolan. Har läxor och träning så jag pallade inte vara med någon idag.
Ni får lite bilder på mig som plåster på såren för att jag inte har bloggat. Ha det bra! / Alice











Hahaha alla är jävligt osriösa men dom bjuder jag på ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0