äntligen fredag!!

Puh! Äntligen kan man pusta ut och koppla av. Och äntligen sovmorgon!! Eller inte för min del imorgon dådå.. först ska jag upp tidigt och åka till källbrink och prova de nya fotbollskläderna, sen så ska jag diekt på en heldagskonfermation -.- . Mysigt va? Njae. Jaja whatever. Får iaf äntligen träffa Michaela, det blev mycket äntligen i det här inlägget :P
Har typ inte träffat henne på hundra år.
Today hände det inte så mycket i skolan. Hade NO som sista lektion. Jippie, mitt favoritämne -.- Nejmen seriöst så HATAR jag verkligen det ämnet, from the bottom of my heart. en vi hade vikarie så jag tänkte att det kanske blir liite roligare idag iaf, men icke sa nicke. Vi hade världens jävla pms-kärring. I did not like her. Usch. Haha. Man fick göra liet vad man ville och det var ju i och för sig bra, men jag och Thilda bestämde oss för att vi skulle ha det lite roligare så vi körde vika gubbe. Och resultatet av det blev skit kul så vi börja as garva! Och då kommer kärringen och hyschar oss och blir helt wild 'n crazy! Okej det där sista kanske jag överdrev lite med men seriöst, så jävla torr kärring -.- Lev livet lite och ha kul. Jaja. Och sen så hade jg inget att göraså jag ritade av henne, som ett monster. Och sen så satt jag lite i min egna lilla värld och lyssna på iPoden och då kommer hon fram och kollar på vad jag ahr ritat. Och jag märker ingenting. Och Mathilda börjar as-garva och när hon hade gått så Puttar Mathilda till mig och säger vad som hände. Och du börjar jag as garva också, fast tyst inombords den här gången eftersom man inte fick lov att ha lite kul.
Jaja, nu lämnar vi det där tråkiga ämnet.
Skolan slutade kavrt över ett och då var jag med trippletowers. Vi went home to Thilda. Vi gjorde lite saker, sen badade vi Jacuzzi (a). Skit skönt! Hahaoch vi tog jätte många bilder men det är Mathilda som har alla bilderna så jag får se om hon kanske lägger upp dom på sin egen blogg.
Men tog bussen hem vid 4 för hon hade träning.
Ikväll blir det bara chill, som alla säger men jag tycker det låter så himla fult!, och lite tv-tittande.
Inte så sent heller för som sagt, ingen sovmorgon för mig inte.
Langar en bild på min älskade chai-latte som jag sitter och dricker. xoxo balle


Kommentarer
Postat av: L

hade kul hos T idag! :)<3

2009-02-06 @ 18:34:02
URL: http://trippletower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0