ALLA GRATTAR GERON!

Haha Happy Valentine allihopa! Måste ju bara passa på att säga grattis till Geron som har namnsdag idag. I know, we had pease, men jag var bara tvungen.
Idag ska jag nog träffa Amanda, Julia och Louise ett tag. Sen ikväll så ska vi bort till några kompisar.

Haha ni ska få något som jag aldrig har lagt upp förut, nämligen "dagens outfit". Hahaha jag garvar varje gång jag hör det ordet! Låter så jäkla töntigt x] Men anyway, här har ni den! x]





Lila tröja, New Yorker - ingen aning om priset
Vitt linne, JC - tror 149
Jeans, Gina Tricot - Haha tror 399
Och så har jag mina über mysiga dun-tofflor som jag har ingen aning om vad dom koster eller är från, fick dom i julklapp


Kommentarer
Postat av: emma

hah, såna tofflor har ja me XD<3

2009-02-14 @ 15:45:12
URL: http://emlos.blogg.se/
Postat av: alice

haha okej ;P <3

2009-02-15 @ 14:17:34
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0