pain in the ass

Nejmen tjenare folket. Läget? Min dag har varit strålande, eller ja mestadels av den, och vill ni veta varför? Ja klart ni vill.
När jag vaknade var det nämligen minus grader ute! Igår första december, och idag minusgrader! Hur mer juligt kan det bli? :D
På NOn fick vi lära oss att röka, på bilden fick vi rita, på spanskan fick vi prata spanska. På lunchen fick vi äta mat. Sen hade jag en hål timme på 2 timmar. Under dom två timmarna fick jag sitta vid skåpen och torteras av en gullunge vid namn Robin Zetterman. Riktigt gullig grabb det där.. Sen hade vi kort kort hemkunskap för nästan alla i gruppen skulle ta svinis sprutan, inte jag dåra för jag tror inte på sån där skit. Sen slutade vi 10 i 3 istället för kvart över. Sprang ner till bussen och åkte hem till Mathilda.
Där fick jag en kopp te nästan innan jag kommit innanför dörren. Det där, mina vänner, kallar jag för service. Vi satte oss och kollade film. Tradition ju. Vi kollade på Flickan om lekte med elden. Den va faktiskt ganska bra.
Pappa kom och hämtade mig nån gång efter 6. Eftersom det bara var han och jag som skulle käka hemma så käka vi hämt mat. Haha det blir det alltid när pappa ska "laga mat".
Just nu sitter jag i min kära säng och är inne på datan. Skönt, inga mer läxor för denna vecka som jag inte gjort än. Mmmmmmmmmmmmmmm... :)
P&B / alice

Nån mer än jag som fortfarande har chokladkalender? :D



Hmmmm... var är lucka 2?


Där va den!!


Mums :)

Kommentarer
Postat av: m

hahaha, ja ruskigt gullig grabb den där robin.. haha

2009-12-02 @ 21:50:06
URL: http://hedbecks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0