tjenixen

Me sorry så hemskt mkt för dålig uppdatering från min sida men har inte varit hemma och haft tilldång till dator.
I Torsdags så kom Sofie & Linn & Stefan och hämtade mig och Vicki nån gång innan 12. Vi åkte till deras farmor och farfar och badade i deras pool och tog massa rolig bilder :P Var där i nån timme, eller två eller mer jag vet inte. Sen drog vi till Huddinge c och köpte lite smaskens. Sen åkte vi hem till dom. Haha älskar värkligen att vara med Sofie & Linn & Vicki för när vi 4 syskon är med varandra hittar vi alltid så så roliga saker sáker som man aldrig skulle göra annars. Lite barnsliga också men so what? Jag är barnslig :P Haha jag & Sofie "stylade" Vicki och Linn. Dom blev top modeller och Sofie var proffsfotograf och jag var direktör eller vad man ska kalla det. "Smile with your eyes, smile with your eyes!" stod jag och sa till dom mm ;P
Sen så spelade vi inte lite roliga reklam filmer med "Fjalar fixar allt". Haha riktigt roliga videos blev det.
Sen gjorde vi massa annat också. Sen på kvällen satte vi på en film. Erin Brockiwich hette den. Trodde den skulle vara lite b men den var faktiskt riktigt bra! Se den =) Sen så gick vi och la oss ganska tidigt för Vicki mådde inte så bra så va var i säng vid 11 nån gång.
Sen på fredagen så vaknade vi upp och gick och spelade lite tv-spel. Jag & Sofie spelade fifa. Haha :P Jäklar vad vi var grymma!! =D Not.. Haha vi torskade t.o.m mot AIK.. fett fail.
Sen så hämtade mamma mig & Vicki. Åkte hem & hoppade in i duschen, packade om lite snabbt sen pkte vi till Gnesta. Först åkte vi och hälsade på min moster och hennes man som bor där och käkade lite lunch och så. Sen åkte vi vidare till Razmus landställe. Är jätte mysigt där =) Först så fikade vi lite tror jag..? Sen åkte iaf jag, Vicki, Razmus & Filip (Razmus kusin) ner till badet. Dom har en moppe där som Razmus skjutsade med :P Va där & badade ett tag sen åkte vi tillbaka och käka ölite middag. Sen spelade vi kubb. Me & Vicki vs Razmus & Filip. Gissa vilka som krossa? Om du gissade på mig och Vicki så gissade du rätt, min vän ;) Sen kom Razmus andra kusse Alex dit också. Vi spelade Simpsons på x-box. Fast jag kollade mest. Sen åkte vi ner och badade igen vid 11 tror jag. Var kul för det var ingen som var där. Förutom två killar som vi hade träffat förra gången vi va och badade som var lite halvt skumma. Värsta c00lingarna. Sen åkte vi tillbaka fast det var skit mörkt såg typ ingenting :P
Sen tillbaka i huset så kollade vi på tv. Det började nån film på femman vid 12. Razmus bah; "Åh en komedi, det kan vi kolla på." Så kollade vi lite och det var värsta skräcken :O Fast den var ganska rolig också :P
Sen gick vi och la oss vid halv 3.
Idag vaäckte mamma mig vid 11. Gick upp och käkade lite. Sen åkte vi ner och badade igen. Sen kom mamma och hämtade upp mig och Vicki där och vi åkte hem. Hemma så släppte bara mamma av mig, sen åkte hon & Vicki ut till landet. Jag cyklade iväg till trehörningen och mötte Tilda, Julia & Louise där. Vi badade massa och det var skit kul och träffa tjejerna igen! Hade ju inte träffat dom på hela sommaren! Sen cyklade alla hem igen vid halv 5. Hemma kom mormor och hämtade mig. Fick inte vara själv hemma för mamma och pappa för hann inte få tag i nån kompis som kunde heller så det blev en mys kväll med mormor istället :P
Tyvärr så blir det inga bilder för glömde kameran hemma.

Pussar / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0