tjenis rimmar på..

..klenis! Vad tänkte ni på? :S
Sorry för att jag inte bloggat men vi har haft massa gäster så jag har inte hunnit eller orkat.
Men idag åkte alla hem. Gud vad det känns konstigt att inte ha gäster här. Har haft en fridag när det bara har vart la familia på två veckor! Gud vad tomt det känns men det är endå sjukt skönt. Jaja nu ska jag inte tråka ut er mer med det.
Har inte gjort så mkt mer än att slappa idag faktiskt. Gick ner till stranden nu på kvällen och körde lite boul med farfar & Rita och mamma & pappa och Vicki. Jag och mamma vann. Som vanligt. I'm a killer at that!
Nu ska jag faktiskt gå och käka lite marabou och ta ett stort glas mjölk. God, I love milk!

Pussar från eran very own Alle Balle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0