take me down to the river..

Någon som vet vem som sjunger den? Det är en kille och jag har haft damp på det hela dagen för jag vet inte vem som sjunger den!!! den finns ju inte ens med på youtube.. Kanske paul mcartny men mm. haha
Sitter i "baren" i mamma och pappas hus här på landet och har precis satt in blåbärdspajjen i ungenen. Sebbe kommer hem idag från öland där han har vart i typ 1 och en halv månad. Stackars mig som inte fått träffat han på hela sommarn, han va inte ens med på min konfermation :o
jag smsa med honom idag och han lekte rolig som vanligt..

Jag; Du ska få se mina skills på skotern sen :)
Sebbe;Mjovisst.
Jag; mm äger dig iaf
sebbe; okej. Det ska vi bli varse om
Jag;vänta bara
Sebbe;Då lär jag få vänta länge :)
Jag; kul där

Rolig ellerhur.. Jo tjena
Men iaf! Tänkte visa min och pappas bil som vi ska köpa.Den e vacker.
Ford mustang gt500 convertible

"Den är vackrare än en kvinna" sa min pappa

Hare bra puss Michaela

Kommentarer
Postat av: alice you know who

om den går we went down to river istället så är det Brucan som sjunger den. that's my daddys song :)

2009-08-01 @ 22:22:11
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0