språkresor..

..Är nåt jag alltid viljat åka på men ingen jävel vill ju! Vad är felet på alla? Hallå du kommer utomlands och får träffa massor och uppleva grejer. Men nej det lockar tydligen inte.Herregud mina vänner, tänk lite föfan!
Har ifall nyss klippt HELA våran gräsmatta. OMG så jobbigt för vi har en rätt så stor gräsmatta.. Ojoj känner mig stark i armarna :)
Kan berätta vad jag gjort sen jag skrev!
Söndag: Var sjuk så jag satt i mammas och pappas hus och kollade på film hela dan till klockan typ 2 då vi åkte hem! När jag kom hem så kollade jag på Ironman, och seriöst det är min favoritfilm! Fan vad bra den va. Exakt sånna filmer skare vara :) Sen typ inget mera!
Idag dåra så vare skola men riktigt schema. Eller ingen i vår skola hade schema eftersom vårt fucktard till nya bi rektor hade gjort så att allas lektioner krockade. Så ifall vi började 8.15. Fick vårt schema och sådära. Sen hade vi vår första lektion som vare idrott..haha vi gick spåret sen SO med en bajsvikarie sen vare..hmm. Engelska med en ny lärare, blääää på henne. Hon jobbade i kvarnberga förut. Stackars oss!
Sen hade vi lunch. Sen vare språlval..har börjat på sven nu haha. ush fick min nya engelskalärare också, jippi!! not.
Syslöjd sen, haha ojoj aa pallante beerätta om den!
Gick hem med emma elliot ludde och henke fast sen gick jag och emma till huddinge så där skildes våra vägar åt.Jag gick till bokhandeln och köpte en almenacka, ful som satan är den men det var den ända som fanns som var stor typ!
Emma hon hade redan åkt hem när jag vandrade in i huddinge centrum. Tog tåget och sådära. Hemma gjorde jag inte så mycket men nu ska jag ta en kvällsmacka och dricka varm oboy!
PUSS MICHAELA

"DAGENS"


Tunkia- H&M MAMMA (haha)
Vitt linne under - JC
Leggins-Gina
Sjal- Axelssons (hade utomhus)
P.S förlåt för den otroligt skitiga spegeln haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0