snart är jag blond igen!

Tjena. Var tvungen att gå upp normal tid imorse :/ Inte kul.. hoppade in i duschen  9.30 -.- Sen vid halv 11 kom farmor & Matilde hit. vi drog iväg till rådsparken och kollade på djuren. Matti tyckte det var skit kul, alltså hon är sanrt 2 ;)
sen gick vi ner till lekparken och lekte lite. Det tyckte hon också var skit kul. Sen åkte vi till gamla NEWS och käkade lite lunch. Efter det åkte vi hem till min fster för Matti skulle sova. Sen när hon vakna så lekte vi lite till och nu så har jag precis kommit hem.
 Om en timme ungefär så har jag träning, och efter det så ska jag nog vara med Michaela.
Försökte ta "dagens outfit" förut men kamera batteriet dog så det blir iinegn dagens idag.

-I'm out / balle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0