sleep tight

Tjenare bloggen. Va ganska joddigt och träna idag eftersom det var på grus. Eller vi ansträngde oss inte så mkt men man blev fett torr i halsen och munnen av allt grus damm och vi fick inte dricka så mkt.. men jag överlevde.
När jag kom in hoppade jag in i duschen. Sen satte jag mig i soffan med mamma och kollade på Friidrotts VM. Och så började dom snacka om "Bolt" igen och jag fattade inte varför alla gick omkring och snackade om det hela tiden. Men så kom han in på löparbanan och så fattade jag att det var han negern från Jamaica som är skit snabb. Och då fick jag en sån här "ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-nuuuu-fattar-jag!" upplevelse. Hah trodde alla hade snackat om filmen Bolt hela tiden x]
Men sen så beställde jag en sallad på pizzerian som jag gick och hämtade som jag ska käka imoron. Vi ska cykla till Sundby med skolan och det är matsaäck som gäller.
Men ska slagga nu för är otroligt trött! Pussar och bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0