saturday night

hej bloggen! blev inge inlägg igår för jag var hos tilda på fest!
Det var skitkul igår men pallante berätta.
ifall imorse vaknade jag av att det kliade jätte mycket på min bröstkorg fast på sidan eller vad man säger så jag kliar jag där och så känner jag massor med bubblor men jag orkar inte röra mig så jag sover en stund till. Ifall visar pappa det sen och då säger han att det är bältros!! scary. Så mamma och jag drar till huddinge närakut och väntar och väntar och väntar. Dom är alltid så jävla tröga där. Ifall när vi träffar doktorn pratar vi lite sen börjar mamma och han bråka..haha så dom sitter och nästan skriker åt varandra och där sitter jag i mitten och avgarvar.. Aa men han skrev ut ett recept till mig(det var det dom bråkade om) och så vi åkte till stuvsta men mamma lämnade mig där för hon skulle träna så jag sitter och väntar i typ 15 minuter och mittemot mig är en hylla med massa saker och dom kan jag nu utantill. bara fråga mig så säger jag vart dom står och vad det är för nåt :) haha behövde sysselsätta mig!
Men jag fick min medecin och jag ska ta 6 tabletter om dagen!!! i en vecka. Känns lite läskigt haha, dom är stora också så det gör det lite svårare att svälja..
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra för pappa vill inte att jag ska anstränga mig eftersom jag är sjuk, har även ont i halsen som jag har haft i en vecka så..
Pappa och mamma ska till landet men jag orkade inte följa med såååå.. Aa jag e hemma
Men ska kila nu pusshej /michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0