plocka blåbär me like

but not my back. Seriöst it's killing me! Har plockat massor med blåbär för det har vi överflöd av här. Men så igår så plockade jag lite för länge. Eller jag stod med böjd rygg i 10 minuter, tänkte inte på det. Men sen när jag skulle ställa mig upp så trodde jag att jag skulle dö. Asså gud tror jag har bytt rygg med min döda gammelmormor. Men men. Pajen blev god iaf.
Idag så är det sommarväder ute igen så jag ska börja dra mig neråt mot bryggan. ska bara käka klart frukosten.
Och vet ni vad!? Ikväll blir det bilder!! =D Min mormor kommer ut och då ska hon ta med sig sladden. Wiho!!!
Men tills dess får ni tyvärr stå ut med denna tråkiga text. Pussar & bananer / alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0