party in the usa

jag är D.Ö.D
nej men fan vad less jag är på skolan redan. Men det var skit kul att träffa alla! Älskar min klass, finns fan ingen skönare.
Jag emma och niklas hamnade i samma hemkunksskaps grupp.. undra hur maten kommer smaka haha!
ifall på maten blev jag utskrattad av 4 stycken lärare som satt och glodde och garva sen typ massor i min klass garva åt mig..Frågade emma fall jag hade gjort nåt men nej det hade jag inte. lol.
åkte hem och tog massa kort ute i trädgården. Sen har jag bara fixat farmville!
Imorgon ska vi till bibblan hela dan haha sen ska jag och emma köpa mackor på subway sen ska vi picnika med klassen.. Sen ska troligen alla vi hem till mig och bada! :)
Aja hare / michaela


Kommentarer
Postat av: jakob

Farmville äger om man inte har nått annat för sig ses på måndag i skolan kanske ;)

2009-08-21 @ 21:52:53
URL: http://jjaakkoobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0