MY VERY OWN TILDO DILDO

Imorse så fick jag ett sms av mathilda. Såhär stod det; "Hej. Jag ville bara berätta att jag ligger på sjukhus i göteborg och det har jag gjort sen i fredags. jag har skadat nacken men blev opererad igår. Kommer hem om några dagar :) Puss <3" Blev skit orolig och skickade ett sms till henne och då sa hon att det var 1 millimeter, alltså en fucking millimeter, ifrån att on hade blivit förlamad i hela kroppen. Och då fick jag jag faktiskt tårar i ögonen.
Hoppas du mår bättre snart gumman och kommer hem så att jag kan få krama ihjäl dig, fast försiktigt förstås! Får ju tänka på nacken.
STÖRSTA KRAMARNA IFRÅN YOUR VERY OWN ALLE BALLE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0