kolaremmar med bajsflugor

Tjenixen. Har flyttat upp till övervåningen tillfälligt för min kusin och moster är här på besök och dom har lånat mitt rum. Fast dom åker hem imoron igen. Men ska ju ändå flytta upp hit permanent snart så det är bara att vänja sig =)
Men iaf efter träningen stannade vi kvar och hade lagmöte i klubbhuset. Höll på i nån timme sen när jag kom hem så hade min mormor, morfar oc ena morbror kommit hit också. Men nu har alla gått hem förutom min kusin och moster dåra.
Imoron ska vi till något läskigt slott med skolan och Julia säger seriöst att det spökar där. Spooky :O
Men ni får ha det så bra så ses vi någon gång imoron igen, Pussar & Bananer / Alice


Jag och min söta syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0