i'm in dalarna

Alhoa. Ursäktar, me very sorry, för dålig uppdatering men åkte ju till dalarna igår. En glad nyhet iaf är att jag har med mig datan. Wiho! En dålig nyhet är att internet är sjukt segt här. Sitter i en stuga i skogen. Men jag ska försöka att blogga så mkt och så gott det går. Speciellt nu när man är nominerad till veckans blogg ;) Tyvärr som alltid har jag åter igen glömt att ta med mig kamera sladden och jag hann inte ladda in bilder när jag var hemma så har not so very much nya bilder. Men ni kanske får några gamla ;)
Men igår så spöregna det, det verkligen vräkte ner hela kvällen så gjorde inte så mkt då. Kollade på Beck =)
Idag åkte vi in till "staden" och kolla runt lite. Hitade en jätte söt vit kofta från Vila och ett skit snyggt armband från SNÖ =)
Nu är grillen i full gång och på den ligger lite lövbiff. Mumsigt. Ha de / alice

Hittade faktiskt nåra bilder från i söndags när vi var vid långsjön och grilla från Tildas blogg + Emmas & Idas bloggar så dom kan jag faktiskt bjussa på ;)


Da grill


Tilda & me


Tilda, Jag, Emma, Julia & Louise


Haha jag efter att jag blivit iputtad. shortsen ser lite konstiga ut hah men bjuder på den :P


Me and Tilda baby!

(det här skullle egentligen publicerats runt 8 tiden men internet krascha då)

Kommentarer
Postat av: T

det va skitkul :D

2009-08-12 @ 12:18:40
URL: http://hedbecks.blogg.se/
Postat av: alice

hah alltid <333

2009-08-12 @ 21:12:08
URL: http://balleomichow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0