fotboll fotboll fotboll

Tjenare bloggen. Helt okej dag i skolan idag. Första lektionen var hemkunskap. Vi fick veta våra grupper och jag hamnade med Macke och Gustav. Vi fick göra skinksallad. På spett. I know, hur konstigt är inte det? :S Men men, så var fallet. Sen hade vi bara massa vanliga lektioner.
Efter skolan tog jag, Julia & Louise bussen hem till Thilda. Hon fick komma hem från sjukhuset igår. Ni vet att vi satt här och scrappade igår? Det var på ett kort som hela klassen hade skrivit en hälsning till henne och vi lämnade det idag. hon blev jätte glad =) Men jag kunde inte stanna så länge för jag har träning kvart i 5. Sitter just nu och käkar lite mellis, macka & mjölk =) Pussar 6 bananer / alice


Mmm.. mjööölk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0