festis

Sitter och dricker festis :) haha
Nu känner jag verkligen hur förkylningen börjar komma, åh jobbigt! Men idag/kväll blire mera vattenskoter!! Tar ju upp den antingen ikväll eller imorgon. I eftermiddag kommer även min 2 brosor ut så då ska vi åka ring!
Och imorgon åker vi hem rätt tidigt för sebbe har hockeymatch i gnesta! Yeey hockettiderna tar över igen haha. Nej jag älskar att vara på deras hockeymatcher. Vart i hela mitt liv så, känns rätt naturligt att stå där på läktarn, bli sur på domarn, få hockeypuckar på sig, gå till cafeet och köpa varm oboy eller en mjölkchoklad, mamma med sina armar runt mig när jag står och fryser, pappa och alla andra pappor som skriker som huliganer breve oss, dom sena kvällarna, dom långa bilfäderna, följa med runt i hela sverige på tuneringar och matcher, svettlukten i omklädningsrummen.. Mm visst saknar man det :)
Nu ska jag gå ner puss michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0