det är ju fanimej sol ute! :o

Har ju inte varit riktig sommar ute på länge, så blev riktigt glad när jag vaknade upp imorse, eller ja, morse å morse halv 12 men det det räknas som morse, och det var sol, vindstilla och runt 25 grader varmt ute! :D
Käkade en macka sen gick jag ner till bryggan och la mig och schtekte. Och jag har faktiskt blivi liiite brun! :D
Men mkt mer än det har jag inte gjort idag förutom att käkat meloooooooooon.
Nu ska jag gå ner till båthuset och duscha. Tyvärr så har jag fortfarande inte några nya biler för sladden till kameran är fortfarande hemma  -.- Men ni får stå ut men dom här tråkiga inäggen med bara text :/ Pussar oc bananer / alice



Ni kan faktiskt få en bild på Best band in the World. Dom har ju faktiskt vart här i Sverige över helgen och spelat på Ullevi. MY GOD VAD JAG VAR AVUNDSJUK PÅ ALLA SOM VAR DÄR! Nåra av mamma och pappas kompisar var
 där och när jag hörde att dom skulle dit så blev jag såååååååååååååååå avundsjuk :( Skulle egentligen köpt biljetter men jag var inte hemma när dom släpptes och dom tog slut på mindre än 2 timmar. Funderade på att köpa på nätet men jag hade inte råd. Men men.. får vänta tills dom kommer hit nästa gång. U2 in my heart forever and ever <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0