bilder you love, right?

Här kommer mass-bilds-inlägget jag lovat er. Nu blir ni glada va? =) Så varsågoda och njut av alla bilder från sommaren (hittills). Och alla är tagna med mobilen, det är därför det är så dålig kvalite. / alice



 

1. Jag & Tilda på skolavslutningen
2. Konfermationslägret, Lidingö. Becca och Bea i matsalen.
3. Love my emos =) <3 Becca & Michaela. Lidingö.
4. Michaela & Bea. Lidingö.
5. Home again. Jag och Michaela när vi hade gått upp en timme för tidigt till konfermationen då vi kände för att åka moppe klockan 8 på morgonen =)
6. Kajsa, Amanda & Michaela på kvällen samma dag.
7. Michaela samma kväll.
8. Kajsa & Amnda :P Samma kväll. Såg nu att Tony & Emma går i bakrunden :O
9. Michaela on the moppe och Kajsa the neger brevid. Same night.




10. Allsång på Skansen. Bea & Mikaela när vi satt och väntade.
11. Mikaela, Jakob, Kalle & Michaela -II-
12. Jag & Becca. Saknar dig älskling ='( <3
13. Vi stylade om Mange till fjortiws. Va så rastlösa ;P
14. SÅ (!) nära va jag Johan Fucking Palm!
14. Johan on stage. Haha Fredrik på sidan också :P




15. Tjejkvällen. My god vad det var mysigt asså. Var ute och bada hela vällen, grilla och sov hemma hos Michaela. Becca & Michaela påväg hem från ICA.
16. Bea is in tha house!
17. LOVE
18. Becca & Jag. Ser ut som en mupp men bjuder på den bara för att du är så söt Becca =)
19. Me and Becca again. Vi driver, gott folk.
20. Becca & Michaela. Körv and Hamburgare we like =)



21. Släktträffen i Skåne. Har ni sett sunes Sommar nån gång? det här stället såg precis ut som det och jag vara bara tvungen att testa :P
22. -II-. Rebecca & Vicki när vi tog en promenix i solnedgången på stranden.
23. -II-. Vicki, Rebecca, Alexandra med rosa klänning och sen kom ja inte ihåg vad dom andra hette :P





24. Gothia. Invigningen.
25. Hahahahh jag & Emma på väg till skolan efter en match.
26. Linnea, Cicille, Emma, Amanda, Jag (bjuder på den), Frida J, Sofie och Fia. På väg in till Heden.
27. Sofie & Fia. På en spårvagn påväg tillbaka till skolan från en match.
28. Fia, Sofie & halva Amanda när vi kollade på en match på Heden.
29. Jag & Emma. Redo for party! (som aldrig blev av...:/)
30. Jag & Sofie. Jäklar vilken skärpa! :o Driver dock men här var vi på väg tillbaks från heden.
31. På vägen hem fick vi punka, eller ja, däcket i stort sett exploderade. Körde tydligen i 140 på en motorväg och det började hoppa och mamma kunde typ inte styra så vi körde över i andra filen och som tur var så kom det inga bilar just då men om det hade gjort det så hade det smällt rejält. REJÄLT. Dock fick jag allt det här berättat efteråt då jag låg och sov under hela inträffen skedde. Haha jag sover alltd i bilen :P


Sååååååå, äntligen klar! Nu har ni fått alla bilder. Eller okej, inte precis alla men dom flesta ;) Tog bara en timme och 17minuter. Ska gå och pömsa nu. återigen kram och puss från alice

Kommentarer
Postat av: jakob

Fin bild på mig där

2009-08-10 @ 15:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0