balle's back in town

but not for long. Åker till landet imoron igen :P Men de tar vi senare.
Vaknade upp i dalarna imorse. Käkade lite frulle och sen bada jag lite. sen på kvällen eller vid 4 åkte vi in och bowlade och köka lite. Sen efter det bagav jag, mamma & Vicki oss hem till Huddinge. Gick ganska snabbt tog bara 3 timmar. Så kom hem för nån timme sen. Och vet i vad jag har gjort då? Laddat in alla bilder! Tyvärr orkar jag dock inte slänga in alla i detta inlägg men några från Dalarna får ni =)
Men imorn som sagt så åker jag till landet. Men ska in till Ung08 först med Jt och kanske nån mer. Åkr till landet efter det ;)
Men ha de / pussar från alice


Gahahhah! Jag & Vicki. Bjussar på den :P


Jag & vicki igen. Paddlar kaot =)


Hah från igår när vi var på promenad. det va dom här tjurarna jag pratade om ;) Inga minisar inte :P


Hah, jag, Bamse, Sacha och Morfar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0