about yesterday and today

Tjenare. Glömd ju blogga om igår kväll. Eller tänkte faktiskt göra det när jag kom hem men internet funkade inte då satt.
Men jag cyklade iaf hem till Michaela. Och hn hade fixat moppen så vi åkte med den. Sen blev det lite kallt så vi gick in och satte oss vid datan. Vi tog lite roliag kort och så hjälpte jag henne att skriva på facebook till hennes kompis i USA. Najs. Sen så cyklade jag hem och var hemma vid halv 10. Gjorde inte så mkt då, förutom att jag försökte blogga men det gick ju inte så gick och la mig då för va skit trött.

Today så var det ju andra dan i skolan. Och guess what? VI FICK ETT PROV!! Eller det var en diagnos men det är samma sak tycker jag. Liksom andra, notera, ANDRA dagen i skolan? Sjukt.. men det var för att veta vilken mattebok vi skulle få och så.
Sen efter lunch pratde dom typ lite och sen så slutade vi. Went home. Är skit seg! Har träning ikväll också. På grus -.- Hatar grus.

Men have it great / alice


Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0