about my hair

Dom flesta tror att jag har spikrakt hår, och blir skit förvånade när jag säger att jag egentligen har lockigt. Men det är bara för att jag plattar håret varje dag så det är ju i och för sig inte så konstigt. Men mitt hår är alltså inte platt. Det är lockigt. Sen så är det olika lockigt. Ibland så är det nästan inget alls bara kanske några små vågar någonstans specielt i luggen -.- Och ibland så blir det jätte vågigt. Eller okej, lockar är det ju faktiskt inte, det är vågor. Väldigt mkt självfall. Men hann inte platta det igår och idag så har gått helt á la natural. Tänkte ni kunde få se skillnaden. Pussar och bananer / alice

Plattat & Naturligt

 
Ni får ursäkta andra bilden men kunde inte vara seriös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0