25 augusti

Hej bloggen! Sitter i soffan med pappa och popcorn (min kanin) och kollar på tv!
Idag var vår senaste dag..16.10. Jag dör, fast idag vare inte så jobbigt!
Ifall sista lektionen var hemkunskap! Skönaste gruppen vi fick! Vår lärare heter Ann-britt :) trevligt tant det dära!
Vi gjorde ifall dipp med grönsaker den här gången men det var ju gått! Tror faktiskt jag emma och nicke kommer funka tillsammans haha.Eller inte.
Efter så tog jag sara pontus och emma bussen till centrum och handlade tårtsaker sen drog vi hem till mattis och vi började baka tårtan till tilda som fyller år imorgon! Våran allas lilla tilda blir fjorton :) My var även med och bakade.
pappa hämtade mig sen och sen har jag bara ätit middag och aa.. Ska duscha ikväll också men nu ska jag kollar på tv pussen / michaela

"dagens"



linne - JC
tubkjol - gina
leggins - gina
kofta - kappahl
skärp - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0