080409

What's up  what's up what's up!? Idag har jag gjort det igen, nämligen.. DUN DUN DUN!! Schteeekt. Blir bara brunare och brunare för varje dag som går =D Dock bara jävligt lite brunare.. :/ Men ja det är i stort sätt det som jag har gjort idag. Eller har ju såklart badat också, har blivit riktigt skönt i vattnet faktisk. Ligger runt 20-21 grader. Men det är i stort sett allt. Käkade nyss iof. Grillad lax med mangosås och frukt. Mmm.. yummi!
Bilderna som jag utlovat kommer i ett senare inlägg för jag orkar inte lägga upp alla nu. Men från dagen får ni iaf på mig när jag schteeeekte på bryggan =) Kisses with love / alice


Gahahahaahh, alice á la natural. No make-up. Men bjuder på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0